Co se týče mých výkonů, tak jsem nakonec skončil třetí. První dvě kola jsem dal maxima s drobnými ztrátami na přistání a čase (ale opravdu jen drobnými), v třetím kole se mi utrhl pastorek na motoru, tak nic, v posledním kole naše skupina "neměla vzduch", nicméně podařilo se mi kousek nad zemí doslova vydřít čas přes 9 minut (viz připojený graf) i za cenu dost divokého přiblížení na přistání a pouze 70b za něj, celkově to vyšlo na třetí místo. Popravdě mít při tomto přistání trochu víc štěstí, tak jsem mohl být druhý a s menšími chybičkami v provních kolech možná i první, ale podobné pocity kolem "drobných chybiček" mělo jistě víc lidí, takže to nemá cenu komentovat, dopadl jsem jak jsem dopadl. A s ohledem na počasí musím říct, že jsem spíše spokojen, sám bych nevěřil, jak dobře si Q10 o vzletovce někde kolem 480g poradí s podobným vichrem.
Opět jsem létal s Unilogem - z hlediska analýzy je docela zajímavý pokles výšek proti Mžanům o skoro 30m (na hodnoty těsně nad 300m). Podle údajů z logu na tom asi má podíl nízká teplota, LiPOLky byly prostě o něco měkčí a poznalo se to. Není to o moc - pokles výšky je jen o cca 10%, což je celkem reálné. Nad možnými řešeními tohoto jevu se ještě musím zamyslet....
Žádné komentáře:
Okomentovat