Upozorňuji na drobné doladění návrhu pravidel. Některé změny jsem provedl já, další zapracovali kolegové z LMK Paskov. Nedošlo k žádné principiální změně, pouze se zdokonalily formulace, opravila jedna nalezená chyba ve výpočtu, atd. Ke
stažení je to zde .
3 komentáře:
Mám drobné připomínky k pravidlům. Nelíbí se mi zapínání motoru v průběhu odpočítávání, to je i v RCEJ a nikomu to nic nepomůže, pouze není slyšet povel ke stratu.
V pravidlech je uvedeno: měření času končí při prvním dotyku se zemí, a v dalším odstavci, že je to až po úplném zastavení?? Jak to tedy je, osobně se přimlouvám za druhou variantu.
Petr Dušek
no u nas na soutezi v paskove jsme meli zapinani motoru az po startu ... aby bylo slyset odpocet,a ta jedna vterina nikoho nezabije... pokud to tam neni dopsano,tak to upravime...
a ad cas,spravne by melo byt az po zastaveni modelu,ale co si tak vzpominam,casomerici mackaji stopky ve chvili,kdy pilot mrskne erem o zem ... je to vice prokazatelne, nez se pak hadat ze ero nejelo po zemi vterinu,nebo dve,a tim padem je prez limit :-/ tot otazka.
Já bych tam ten rozběh skoro nechal tak, jak je teď...
U oběžek bez převodovky totiž ten problém se špatnou slyšitelností odpočtu prakticky neexistuje, nelze to srovnávat s čtyřstovkami. A když se to nechá takto, tak odpadá jeden možný bod zbytečných sporů - záleží prostě jen na momentu, kdy model opustí ruku.
Ale beru to jako bod tak říkajíc nekritický - ať už se nakonec dohodneme jakkoli, tak tohle pravidla nijak zásadně nenaruší, fungovat bude oboje :-)
Okomentovat