Po delší úvaze a debatách s více lidmi jsem se rozhodl vytvořit také jeden návrh. Pracovně mu říkejme RCEK, ale v tuto chvíli jde především o návrh možné koncepce pravidel, které narozdíl od asi nejvíce medializované RCES vychází velmi těsně (byť ne beze změny) ze "slovenských pravidel", resp. pravidel tzv. Eurocupu F5J.
Hlavní podstatou návrhu je letová úloha na principu proměnné doby chodu motoru. Druhý rozdíl proti RCES je zachování "velikostní" definice pohonné jednotky a větší volnost v koncepci modelů. Mám připravený delší příspěvek vysvětlující důvody různých věcí v návrhu a zároveň rozebírající, v čem se nemohu ztotožnit s RCES (snad by šlo mluvit až o jisté polemice), na tomto místě chci ale záměrně publikovat pouze návrh pravidel jen s menším komentářem.
Návrh pravidel si stáhněte zde, na jeho konci je připojen komentář k několika bodům v návrhu.
2 komentáře:
Také se prosím přimlouvám za zavedení min hmotnosti 500g. Nerad bych dovažoval pracně odlehčené modely na 600g.
V případě, že se budou na 40sec motorového letu létat příliš velké výšky - klidně snížit dobu motorového letu třeba na 30sec. V tom také nevidím žádný problém a s Tomášem naprosto souhlasím
Honza Mlejnek
No nevím s tou maxh hmotností 5 kg a definovaným motorem na 2s LiXX a vrtulí max 10x6" to by bylo velice úsměvné
Okomentovat